Shiiiit:O

Hahha idag när Emma och jag avr på mf så frågade jag henne: Vet du var Kevin är? Så gick han precis brevid maaj..:S ahahaha:P
Sen när vi skulle till cyklarna så typ var ajg nära på att för ajg snubblade på en pinne men sån tur så fångade Emma maaj i sista sekunden sen så såg det ut som att en tjej söög av en kille..:S hahahaha sen så berättade Émma något kul och då sprutade all colan ur munnen:$<333§ Älskar daaj määäst bästis<333§

Idag när Emma och jag skulle gå över ett övergångsställe så stannade en bl när vi skulle gå över men vi trodde att vi skulle få gå över men dom stannade för att säga heej:P<3 


Kysshajj<3

Kommentarer
Postat av: Emma

haaha:P jag kanske bordxe bli livräddareXd<333

2009-08-22 @ 19:18:46
Postat av: Kevin

haha gick du brevid mig:P?!

2009-08-29 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0