Förlåt mig!<3

Hej alla bloggläsare(aa'

Jag har nt uppdarerat bloggen så bra nu på senaste tiden tyvärr://
Jag startade den och tänkte att jag i alla fall skulle skriva typ varannan dag!
Men så har det ju absolut nt blivit...
Nu är det ju snart nyår, yippi(Y)
Vad händer för er då?(:
Själv är det tänkt att man ska va med kompisarna och kröka lite och bara njuta av livet!
Detta inlägg är nog jävligt olönt men jag bryr mig nt ett skit!
Jag hade typ inget att göra så jag tänkte att jag skriver lite på bloggen^^
Haha, nu kmr snart ett nytt år och det ska bli det bästa året än så länge(LL'
Efter nyår hade jag bara tänkt glömma allt dåligt och abra gå vidare...
Det är ju nt precis så att det förvinner så man måste försöka glömma det!
Men sen måste man ju även komma ihåg allt bra som har hänt också, för allt har ju nt bara varit skit!
Jag tänkte faktsikt på en sak mkt ikv det är: Allt det som människor säger det en som är snällt,
det bara åker igenom kroppen,
men sen det som är dåligt det åker in och fastnar,
sen går man och tänker på om der verkligen är sant!
Men mitt liv är verkligen toppen nu, jag mår perfekt!
Jag har kanske nt flest kompisar i världen men dom jag har är viktiga för mig!
Jag har även träffat världens underbaraste kille som heter Kevin!
Sen ahr jag även träffat en kille som heter Oliver som är så sjukt jävla underbar!
Kärlek till er människor och till alla mina andra kompisar!

Dagen imorn ser ut så här:
Sticka till Ida vid halv ett och hämta mina c*gg och hårspray.
Sen kmr Emma hit vid ett tiden och då kör mamma oss till entré.
Då ska Emma och jag handla till nyår och andra saker som behövs:)
Sen gå till gustav och kanske kolla lite på skor och sen bussen hem^^
Och kvällen tillbringar man nog med dom underbaraste personerna Emma, Kevin och Oliver!

Så vad fick ni i julklapp?
Vad ska ni göra på nyårsafton?
(LL'



Pusshejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0