Emma!



Emma Hanna Karin Bengtsson<33
Älskar daaj bästis och jag älsakr faktiskt daaj määst<333 Du e helt underbar och vi e som två par skor, vi måste hålla ihop hela tiden för att fungera och det e likadant med oss och det gilalr ajg verkligen<3333 Du e så perfekt precis som du e och ajg älskar den du är och ingen annan<3333 Du är såå sööt och såå snäll och väldigt väldigt smal:O<333 Vi måste hålla ihop livet ut vad som än händer ska det alltid bara vara du och ajg<3333 Hand i hand ska vi klara livet tillsamman och när dom svåa tiderna kommer och du har det jobbigt så ska du vet att jag alltid finns här för daaj och som sagt vad som än händer<3333 Du kan ringa elelr smsa när du vill även om det e mitt i natten för jag finns här för daaj 24/7<3333 Så du och jag ändå tills vi döör och vi ska sitta i en gungstol när vi e 95 år och skratta och le och sitta och sticka vantar och mössor till våra barn barn bara du och ajg själva och skratta<33 Jag sakanr tiden då vi skrattade mer nu brukar vi ofta sitta lite tysta och nt göra så mkt men det ska det bli ändrång på nu och vi måste snart åka till laserdome och spela något spel:P<333 Men älskar daaj oerhört mkt och det kommer aldrig att gå och ändra på för det e så och det går som sagt nt att ändra på<333 Jag tror nt riktigt du kan förstå hur mkt du betyder för maaj men jag akn bara uttrycka det som mest så här att du betyder fucking mkt för maaaaj<333 Jag kommer alltid finnas för daaj i ur och skur<333 Du fyller mitt hjärta med hopp varje daag så jag mår bra<333 Du gör så ajg skrattar nästan varje dag och så fort jag hör din röst ler jag<3333 Men du e som min sol och lyser upp varenda dag med hopp så om du slocknar dör jag så låt nt det hända<333 Du e bara den bästa bästisen man klart kan ha och jag ångrar absolut nt att det blev som det e nu att vi e bästisar det e nog det bästa som har hänt i hela mitt liv<3333 Jag önskade att ajg kunde sa daaj varje dag och det gör ajg nästan för du håller maaj vid liv och ingen annan<333 Och sista saken som jag tjatar om hela tiden jag älskar daaj oerhört mkt ch ajg tror nt du kan förstå hur mkt det e du fyller mitt hjrta med kärlek och glädje<333333333§ We will be bästisar 4-ever i hope<333333333333§


Kommentarer
Postat av: Emma

fin text:)<3 Jag är verkligen ledsen att dt in blev nått du vet vad;( men vi får ta och va nånn dag nu när jag är frisk:)<43

2009-07-28 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0