Jesper!


Jesper Gustaf Stenberg<333

Jag älskar daaj määst:)<3 Du finns alltid här och stöttar en när man inte når bra eller när man bara behöver någon att prata med och ajg är jätte glad att ajg har daaj och du e den bästa killkompisen<333 Jag älskar daaj jätte mkt Jesper Stenberg:)<3333§
Jag kan verkligen lita på daaj, jaag e verkligen glad att jag ahr träffat daaj och jag älskar daaj oerhört mkt<3333§
Jag kan faan nt beskriva hur mkt du betyder för maaj det finns inte tillräckligt med ord och jag vet inte vad jag skulle ta maaj till utan daaj<333
Jag kan berätta allt föör daaj utan att du skrattar<333
"Godnatt söötaste älskk, sov gott och dröm dött (NOT)<333333§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0