Bad dag!


Idag har jag varigt i skolan sen fick jag typ damp på det ljudet från brandstationerna men jalla fall...efter det cyklade vi hem till sötaste lilla emma och hämtade lite badkläder och handduk och cyklade hem till maaj och käkade lite macka och chips:P Sen bråkade vi om vem som skulle hoppa i först och tills slut hoppade ajg i och gjorde en bomb på emma när hon nt var bredd:P Jag fick en kallsup och rapade typ 200000000 ggr:P

Sen nu ska ajg snart emd kajsa till stallet och rida söta pc hopas han e snabb idag för vi ska hoppa:)<333 Jag kasnke lägger in sen hur det gick:)

Pusshejj<3333

Kommentarer
Postat av: Emma

hah jag troddedu var på väg att döxD<3

2009-06-01 @ 18:40:34
Postat av: klara

PC :D:D <33

2009-06-09 @ 22:07:01
URL: http://www.magnussons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0