Nu är det slut..:/<3


11/5-9/6........:'(.....(U) <3333§

Jag ville abra säga en sak att det e slut mellan maaj och jeppe idag elelr ajg tror jalla fall det och det var båda som ville det för det funkade nt alls och då kan man ju lika bra vara bra kompisar...Det hände absolut ingenting men som sagt nu e vi bra kompisar<3333

Killar komemr coh gör oss lyckliga men sen när dom haft oss ett tag så bara dumpar dom oss som soppor och d blir man olycklig men kompisar och bästisar komemr och stannar om man har riktigt tur stananr dom livet ut men dom dumpar nt oss som soppor jalla fall och det e tur..:)

Jag älsakr daaaj mäst bästis och det ska vara du och ajg livet ut hand i hand genom dom svåraste tiderna vi ska klara det:)<3333§ Du ska veta att jag finns här för daaj 24/7 och du kan ringa elelr smsa om det hänt något, om du mår dåligt elelr vad som än ahr hänt<3333Det ska bli som förr när vi alltid hade så roligt och skrattade hela tiden åt sker och vi ska börja om från början<3333333333§

Du e bara min och ajg älskar daaj määst bäästis<333333333(jag tror jag vet vrf vi gled ifrån varandra, för jeppe va "ivägen" men nu e han borta)


Emma Hanna Karin Bengtsson <3 Mikaela Marie Svanberg= 4-ever

Kommentarer
Postat av: Emma

Bästisar 4-ever:)<3§

2009-06-09 @ 21:03:48
Postat av: Jesper

Stämmer, men inte den andra spalten....

2009-06-09 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0