Diö!<3



Denna helgen har man spenderat i Diö:)<3333

Fredag!<3
Jag tog tåget klockan 15.48 och kom fram 17.01. Sen hämtade Hannas mamma mig på stationen. Sen skyndade vi oss att åka hem och göra oss i ordning! Då var Alma, Hanna, Nelly, Jag, Molly och Matilda där och gjorde oss i orning. Sen när vi var klara så åt vi lite tacos och då kom Jeppe, Petter och Abbe. Dom typ gick runt och sen tittade på tv medan vi fortdatte fixa oss. Sen var det dags att gå till skola för att åka buss till Balders. Sen åkte vi hem. (Mobba nt mig o Jeppe bara för vi stog på typ samma ställe hela kvällen:P) Sen sov jag hos Hanna:)<3333

Lördag!<3
Jag, Alma och Hanna sov i samma säng och var lite svettiga när vi vaknade. Sen så gick vi till ishallen för att titta på Nallys kille när han spelade hockey. Men jag, Alma och Hanna frös så mkt så vi gick hem efter halva matchen. Vi stekte lite hamburgare och sen kom Sanna osså. Sen typ skulle Abbe, Petter, Edde, Sebbe, John, Johan och Erik lana så vi gick med dom till pizzeria sen dissade dom oss. Sen gick Nelly, jag och Sanna hem till Erik för att kolla på dom och då var Nelly jävligt körd:P Hon sa: Sitt, jag trodde du var en hund! det sa hon till katten. Sen var Nelly yvungen att gå hem så vi följde med. Sen blev jag typ full och konstig:P Och vi dampade sen lite data och sist somna:)

Söndag!<3
Vi vaknade vid kvart i nio sen åt vi lite frukost och sen fixade Hanna till sig sen körde dom mig till tågstationen och jag åkte hem. Och Hanna skull tävla hoppning nu! När jag kom till tågstationen så gick jag till gustav och ville äta men jag hittade inget så jag stack till triangeln men där fanns inte heller nåt:P Så jag gick tillbaka till gustav och tog bussen hem. Busschaffören tog 5kr för mkt:( Sen har jag käkat, smsat och lanat data..xd<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0