Jesper Erik Lindström!<3



Den 28 September, det är en dag man aldrig glömmer!
Det var den lyckligaste dagen i hela mitt liv!
Jag älskar dig så sjukt mycket Jesper Erik Lindström!
Du lyser upp mina dagar när dom är trista och gråa och gör dom till något roligt!
Jag tänker aldrig lämna dig, du är den som får mig att skratta, le och älska!
Du är den snällaste och finaste kille jag någonsin har träffat!
Du är min sol, om du lämnar mig så dör jag, mitt hjärta består bara av dig, och det är du som gör mitt liv värt att leva!
Du finns alltid här när man vill prata eller bara vill ha någon i närheten!
Jag önskade att vi kunde träffas mycket oftare än vad vi gör nu!
Du betyder så fucking mycket för mig, rent ut sagt:$<3333
Du är den snällaste, finaste, sötaste, snyggaste, hetaste, sexigaste, roligaste, omtänksamaste och kåtaste personen jag känner!!!
Så det sista jag vill säga är: Jag älskar dig av hela mitt hjärta Jesper Erik Lindström!<333333

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jätte fint :) love ya!<333333

2009-10-17 @ 04:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0