?<3



Falsk eller inte!?  (typ alla på skolan läs detta)



Jag e jätte ledsen Julia att jag ha sårat daaaj!! Jag skiter absolut nt i daaj, men trodde du hade slutat gilla han i med att du skrev det till maaj eller något sånt. Då slutade jag även gilla han men sen började han och jag snacka mer och mer och jag började gilla han jävligt mkt! Och nu blev det så här, snälla Julia prata med maaj jag måste få reda på hur du känner om maaj och vad jag ska göra åt det!



Vi var jalla fall kompisar innan men jag vet nt riktigt var vi ligger nu jag finns jalla fall här för daaj och vill absolut nt göra daaj besviken så kan nästa göra vad som helst för att återställa det, om det går óch nt e för sent nu!



Jag har förstått att många tycker jag e falsk och tycker att ajg ska gå och dö! Men jag pallar faktiskt nt mer "bråk" det räcker som det är nu!!!



Jag älskar mina vänner av hela mitt hjärta, dom som finns här för maaj och dom som älskar maaj<333§ Älskar er osså jätte mkt, det e helt obeskrivligt!



Men jag ska försöka va maaj själv nu alltid och även försöka att inte göra andra besvikna!!! Älskar även Emma Hanna Karin Bengtsson skit mkt rent ut sagt och vet att du finns för maaj 24/7 och ajg finns även här för daaj i ur och skur och hoppas att du vet det!



Jag blev faktiskt rätt ledsen när jag läste: gå och dö, gå och dränk daaj osv. Det e inte precis det snälla man kan säga, men det kanske stämmer! Jag har kanske nt varit så snäll mot Julia med tanke på han och ajg lovar att aldrig göra om något sånt!



(julias uttryck) Fattar ni inte att jag e en människa ingen jävla masikn! Jag blir faan sårad av era ord, jag tar in dom och dom fastnar i en stor klump i magen! Tillslut pallar man nt mer, vet nt vad man ska göra osv! Men den klumpen börjar fördela saaj i hela kroppen och gör ont överallt. Så fort ja ser någon av dom "populära" får jag en klump i magen,

 -Hoppas de inte ska komentera något om maaj!

-Hoppas dom inte säger något taskigt!



Det e sjukt jobbigt att ha det så hela tiden, nu för tiden brukar jag gråta maaj till sömns över detta, dom taskiga orden folk kallar maaj och snackar om maaj bakom min rygg! Det e inget kul liv att ha det så, om ni e en människa kanske ni fattar vad jag menar, jag syftar på vissa personer!



Orden ni sääger åker in och fastnar i mitt hjärta! Ni får tycka att jag e löjlig eller vad ni nu än tycker men jag e sån, som jag har skrivit här nu! Jag e egenligen inte den tuffa, kaxiga Mikaela, men jag e inte heller den mobbade, plugghästen! Jag e jag och det kan ajg inte göra något åt! Jag vet jag har varit lite överdrivet kaxig osså vidare för att bli accepterad av dom "populära" men istället gick det så häär:( Men nu ska ajg vara maaj själv och hoppas det går bättre!!!!



Ich bin ich!<3


Kysshajj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0