Foten:/

Nu när mitt knä äntligen "läkt" det e typ lila nu men skit samma:P Så kommer jag till idrotten idag och vi ska springa typ 400 meter som vi typ gjorde sist osså!

Så ska vi värma upp genom att jogga ett halvt varv runt parken och jag känner att ajg ahr jävligt ont i foten men joggar ändå klart varvet:) Sen så ska vi springa 400 meter och så börjar vi springa ser alla springer typ förbi maaj och känner att det börjar verka skit mkt i foten men tänker att jag klarar det, det e ju nt så jätte långt kvar. ( Det var typ efter 50 meter) Sen känner ajg att det typ inget går mer, det funkar nt alls så jag typ saktar ner och går till en bänk och sätter maaj och vilar lite sen kommer Lovisa och Emma och frågar vad som hände och allt..:) Men jag fattade nt alls vad som hade hänt egentligen bara att ajg ahde sjukt ont i foten och kunde nt stödja maaj på den foten:(

Jag går in och sanckar med Don lite och han kollar på fotten och säger typ "att den ahr gått igenom" fattar nt men jalla fall kan typ nt gå och dt gör jävligt ont sa han med:P jaja får väl änså försöka...:/ Men han sa även att det kan vara en led i min hålfot ..:s hoppas nt det!!!!!!!

 

Kysshajj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0