Anteckningar i mobilen(LL'

HAMN!<3
Love you guys(LL'<333
Lazy town for lajf(aa'<3
Mikka goes fjowwrtisss(A)<3

My eyes belongsto you,
my heart belongs to you
and my whole body belongs to you!<3

Kevin Luger du är allt för mig!
Jag älskar dig sjukt mkt!
Jag skulle aldrig vilja förlora dig!
Du är helt underbar!
Du har gjort mig lycklig!
Jag saknar dig som fan!
Älskling, du och jag för alltid!<3
21-12-09;**

Utan dig är jag inget, älskling!<3
Älskar dig över hela mitt hjärta!<3
Du betyder allt för mig!<3
All i want for christmas is you!<3
21 december 2009 klockan 22.40 blev du min<3

Hi because we are beautiful,
but we don´t like you either,
we chearleader we are chearleaders haha

I´m sexy, i´m hot, i´m everything you not,
i´m bitchi, i´m cool, i´m popular in school,
who am I just guess I wanna, opps

Sex is good, sex is fine.
Doggy style or 69.
Just for fun or getting paid,
everyone loves getting laid,
i am horny i´m from Sweden,
i like to do it hela tiden;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0