Israel!<3

Nu är jag i Israel:))
Vi ska flyta som korkar i döda havet^^
Sen ska vi även upptäcka saker och återuppleva historien!<3
Vi gick förbi en kille som frågade hur gammal jag var och vad jag heter.
Sen frågade han om jag letade efter en pojkvän men då sa min mamma att jag redan är upptagen.
Sen så fick jag ett glashjärta av han gratis som man ska sätta på en kedja som man ska ha runt halsen.
Sen frågade han även om jag ville ha en pojkvän till men jag sa nej.
Sen var det en gammal gubbe som sa att jag var lovely hela tiden.
Sen frågade han hur gammal jag var och först gissade han på 17 sen 18 sen 20 sen 22 och sen 23 och då sa jag bara att jag var 14 och han blev jätte förvånad.
Hahahahaha man får uppleva mycket äventyr här:PP
Jag saknar er alla där hemma, pusshejj älskar er!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0