Lääääs!<3



Erkänn, sexig bild?(aa'
Svenyska och svengelska är dom bäästa språken(YY)


Ted Nico Kevin Luger!
Det är det fiinaste namnet som finns.
Den 21a December var den lyckligaste dagen tt liv.
Varje dag jag lever med dig blir jag lyckligae.
Nu när jag har träffat dig skulle jag inte kunnat tänka mig ett liv utan dig.
En sekund utan dig känns som en hel evighet.
Jag hoppas verkligen attvårt förhållande kommer att hålla länge.
När du sa att du inte ville vara tillsammans med mig längre och att du inte gillade mig lika mycket mer så blev jag helt krossad.
Det var en av dom värsta sakerna som hänt i mitt liv, att jag förlora en person jag älskar.
Du är absolut allting för mig, och kommer alltid att vara.
Jag älskar dig nu, imorgon, föralltid.
Alltid vi älskling, jag kommer aldrig att släppa dig eller komma över dig.
Jag är fortfarande rädd att du ska lämna mig, men jag lever ut varje dag jag har dig.
Jag litar på dig fullt ut och du betyder ALLT för mig.
Du kommer alltid att ha en stor betydelse i mitt liv antingen som pojkvän eller bästa kompis.
Tiden med dig har varit underbar och jag kommer absolut aldrig att glömma de.
Sen första dagen jag såg dig har jag tyckt att det var något speciellt med dig, och det inser jag ju nu att det verkligen stämde.
Jag har själv mått mycket bättre sen jag träffade dig.
Du har gjort mitt liv värt att leva.
Jag är jätte glad för att jag har dig och att du ställer upp för mig.
Jag gör jätte gärna detsamma för dig.
Jag finns alltid för dig älskling, det är bara att ringa eller smsa mig.
Jag är orolig för dig dygnet runt bby.
Du lyser upp alla mia gråa och trisa dagar och gör dom till något roligt, ljust och minne för livet.
Du är jätte saknad och älskad utav mig.
Det går inte att beskriva min kärlek till dig, för dt finns inte ord tillräckligt och om det skulle finnas det så skulle det ta flera år.
Jag älskar dig för den du är, du är helt perfekt enligt mig, detkittar vad alla andra säger, dom kommer aldrig att kunna ändra min åsikt om dig.
Det kviaar hur du ser ut bara din insida är densamma så är du perfekt.
Så till slut:
Jag älskar dig Ted Nico Kevin Luger! Den 21a december var den lyckligaste dagen i mitt liv.

Btw förlåt för att texten var så lång med jag var tvungen att skriva mina känslor för Kevin så at ni förstår hur jag känner.
Ibland behöver jag skriva långa texter, det kanske ni har märkt, men det är skönt.
Men förlåt mig om ni inte orkar med att läsa sådanda här långa texter, men då får ni säga till mig.
Men jag älskar han, pusshejj jag måste sova nu xddd
<33333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0