Test!!!

Avsluta meningen;


Jag har insett att min senaste kyss var: perfekt(aa'

Jag lyssnar på: Hotelroom:P

Jag pratar: nt med någon nu

Jag tycker om: mina kompisar

Min bästa vän är: Oliver

Min första riktiga kyss: var med Alex

Jag avskyr när folk: sviker och ljuger

Kärlek: kan va bra och dåligt

Jag gillar att: sova xd

Jag kommer alltid att vara: den jag är

Jag är hemligt förälskad i: ingen...

Sist jag grät var: typ någon vecka sen

Min mobiltelefon är: ganska ny

När jag vaknar på morgonen: somnar jag om

Innan jag går och lägger mig: tittar ajg på tv och smsar

Just nu tänker jag på: Kevin

Bebisar är: gulliga(A)<3

Idag har jag: saknat Kevin!<3

Ikväll ska jag: gå på bio och träffa kevin(aa'

I morgon kommer jag: dö? xdd

Jag vill verkligen: träffa Kevin!!!!!!!!!!!!<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0