Tjock elr smal?<3

HUR SMAL ÄR DU??

Jag gillar:


LÄSK
[ ] Fanta

[x] Cola
[x] Sprite
[x] Hallonsoda
[ ] fruktsoda
[x] Päronsoda
[ ] Champis
[ ] Trocadero
[ ] Loranga
[ ] Lightläsk
[ ] Sockerdricka
[ ] Must
[ ] Jaffa
[x] Pommac
[x] Redbull
[ ] Zingo

Summa: 6 ^^


Nötter:

[ ] Chashewnötter
[ ] Chilinötter
[x] Jordnötter
[ ] Hasselnötter
[ ] Valnötter
[ ] Pekanötter
[ ] Mandel

[ ]Pistasch


Summa: 1



Juice:

[x] Apelsin
[x] Äpple
[x] Päron
[ ] Multivitamin
[ ] Svarta vinbär
[ ] Ananas
[ ] Vindruvor
[ ] Äpple, Päron
[ ] Apelsin, Äpple , Mandarin
[ ] Ananas, Apelsin

Summa: 3



Godis:

[x] Lakrits  
[x] Surt
[ ] Segt
[x] Sött
[ ] Dumle
[ ] Polkagrisar
[ ] Vinbär
[ ] Knäck
[ ] Marshmallows
[ ]Vingummi
[ ] Kola
[x] Tuggummi
[ ] Marsipan
[x] Klubba

Summa: 5 (a)


Choklad:

[x] Vit
[x] Mjölk
[ ] Mörk
[x] Marabou
[ ] Cloetta
[ ] Kit kat
[x] Plopp
[ ] Daim
[ ] Toblerone
[ ] Frasse
[ ] Ischoklad
[ ] Blockchoklad

Summa: 4


Snacks:

[x] Sourcream
[x] Tacochips
[ ] Ostbollar/Cheeseballs
[ ] Ostbågar
[x] Pringles
[x] Dillchips
[x] Jordnöttsringar
[x] Popcorn

Summa: 6


RESULTAT: 25
 
omg, JAG ÄR ÖVERVIKTIG! (a)
 
 

0-13: Du är anorexia!?
14-27: Du är smal
28-41: Du är helt normal
42-54 : Du är lite överviktig

55-68: Du är extremt överviktig


Kommentarer
Postat av: sandra

jag skulle nog pricka i nästan allt xD

2010-01-27 @ 15:10:10
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/
Postat av: Noel

jag fick 49 :O

2010-01-27 @ 23:39:28
Postat av: Kevin <3

Jag fick 68 :(<33

2010-01-28 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0