Nizze!

Nizze, snälla du
ta lite tid till att läsa detta det tar bara några minuter.

du är den underbaraste killen jag känner, vi bråkade en gång rejält men det var riktigt onödigt. vi blev tsm den 4 juni och du sa till mig att våga chansa jag litade på dig och jag chansade. tyvärr blev det så här, vi bestämde att vi skulle ta en paus och sen blev vi tsm igen men du var otrogen och jag orkade nt det längre. sen berättade du vrf du hade gjort som du hade gjort och jag förlät dig för det. jag har gjort riktigt dumma saker som ajg ångrar mer än allt annat. de i parken och smsen därefter, allting på festen nästan och sen att jag stängde av din dator.
men vi har haft riktigt underbara stunder,du får nt glömma dem, de finns fler underbara stunder än dåliga. du har alltid velat att jag skulle få ont och du har alltid lyckats. när vi tältade på midsommar, när vi var hemma hos teres, när vi sova hemma hos mig, alla gånger på badet. tänk på alla kyssar och allting vi har gett varandra. jag har aldrig älskat en kille mer än vad jag älskar dig, jag är så glad för att jag chansade det är ett av de bästa valen jag någonsin gjort. du får nt tänka på alla dåliga stunder vi haft, glöm de och tänk på alla roliga istället. jag älskar verkligen dig och jag tänker verkligen göra allt för dig, jag ska inte göra fler misstag. jag skulle verklgien göra allt för att få tillbaka dig. du är den underbaraste killen som jag känner och jag skiter i vad alla andra säger om de nt gillar dig så känner de nt dig. du är den som betyder mest i mitt liv och jag vill verkligen nt tappa dig.

Felix Christopher Nilsson, jag älskade digigår, jag älskar dig idag och jag kmr alltid älska dig. Jag kmr aldrig glömma dig vad som än händer. Jag saknar dig så enormt mkt. Min kärlek till dig är så mkt mer än vad ord någonsin kommer kunna att beskriva.

Kommentarer
Postat av: Celia

otrogna svin går alltid bort ^^

2010-09-12 @ 18:47:31
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0