I don't care anymore((:

bara skit i det .
han får vara hur fan han vill .
vissa gillar ahn och vissa hatar han .
vissa älsakr mig och vissa hatar mig.
jag bryr mig itne ett skit om de som hatar mig för de går miste om något bra:))
jag ahr aldrig ahft bra självförtroende i hela mitt liv men nu ska ajg fan säga er en sak:
jag är skit bra som ajg är och ni kan nt göra något åt det, jag e bääsät, det e bara så:D
jag är snygg och snäll.
om ni inte tycker det så kan ni skita i att skriva till mig.
ni trycker nt ner mig längre för ajg bryr mig tne ett skit om vad ni tycker.
det är en fri värld och ni får tycka vad fan ni vill om mig.
jag älskar mina kompiar och är stolt över de.
HEJJDÅ HAVE A NICE LIFE BECAUSE I DON´T CARE ANYMORE:DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0