Skolavslutning<3


Kommentarer
Postat av: tessan

Det kvittar vad som än händer mellan oss, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt liv och mitt hjärta.

De tog inte äns 2 dagar innan vi kalla varandra bästa vän, det måste väl ändå betyda något?

Det gör det iaf för mig , det betyder jätte mycke.

Visst va har bråkat och sånt men vi har alltid funnits där för varandra.

Jag hoppas vi hittar tillbaka till varandra igen.

Remember, everybody got someting they have to leave behind!

2010-07-15 @ 13:40:26
URL: http://miickaann.blogg.se/
Postat av: Mikkis(L)

jaa://

man behöver ju inte bli bästa kompisar igen men vi kan ju vara kompisar((:

det tycker jag låter skit bra.

klart att det betyder något.

jag vill verklgien tn vara ovänn med dig.

vi kan börja med att vara kompisar och se om det utvecklas:DD <3

2010-07-15 @ 17:36:56
URL: http://miickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0