Emma 4-ever;*<3

Jag älskar dig Emma Hanna Karin Bengtsson;*
Jag är ALLTID mig själv när jag är med dig.
Vi har bråkat men vi har alltid löst det.
Jag har varit en skit mot dig och du har förlåtit mig.
Jag älskar dig för den du och ingen annan.
Du är jätte söt, och vill alltid det bästa för en.
Jag är jätte glad att jag har dig som kompis.
Det är jätte synd att vi har tappat kontakten lite.
Jag saknar tiden när vi nästan träffades varje dag.
Nu träffas vi typ en gång i månaden max:///
Det får vi ändra på, vi kan sova någon dag och träffas.
Jag vill bara säga att du är min bästa kompis och jag älskar dig.
Utan dig vet jag nt om jag skulle varit lika lycklig som jag är.
Du har gjort mig lycklig och alltid stöttat mig.
Du ahr sagt emot folk som varit taskiga mot mig.
Tack för du finns älskling;*
Vi sa från början friends 4-ever och det tycker jag fortfarande.
Vi ska klara livet tillsammans hand i hand.
Finns alltid för dig 24/7<3

Det sista jag vill säga:
JAG ÄLSKAR DIG EMMA HANNA KARIN BENGTSSON!!!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar nt riktigt iförgår lr när dt var så sa du att jagvar taskig konstig mm.och ingen kompis o att jag bara hade tid att va med dej var trejde månad o sen sa du att ja nt hade tid att snacka med dej på msn o massa sånt o sen helt plötisgt bästis?;O;s

2010-03-27 @ 12:05:25
Postat av: Anonym

så ja tycker nt denna texten stämmer!

2010-03-27 @ 18:46:25
Postat av: Anonym

e du död

?

2010-04-03 @ 19:23:16
Postat av: Anonym

JA?

2010-04-15 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0