Sångtext...<3

Hej baby, tänkte lätta på mitt hjärta, skriver en låt för att jag vill stärka oss två.
Smeka din kind,pussa dina läppar, en dråg som aldrig kommer knäcka.
Ligga i din famn, är nåt som jag vill göra varje dag, utan dig så är dagen ju inte bra.
Jag är hon du kan ringa när du vill, Mig kan du alltid lita på, inget att tvivla på.
Du gör mina dåliga dagar bra, Utan dig så skulle jag mått skit, Jag har lämnat allt för att ens ta mig hit.
När emma åkte än, visste jag inte vart jag skulle ta vägen, Men gick till dig, det vet jag än idag, att det va den rätta vägen.


Kan berätta hela min dagbok, en stor en, så tjock så att den aldrig tar slut, har nästan hittat ut.
När du kom tilll mitt liv, fick jag äntligen höra att någon älska mig, tveka aldrig på mig.
Den vackra pojken som smällter det kalla, den finaste ängeln som fick mig att falla.
Du ger mig lyckan, kraften och luften, för när jag ramlar ner tar du mig upp sen.
Jag älskar dig som fan, jag hoppas på att du också älskar mig.
Jag älskar när du ler, och mycket mer när du skrattar.


Vill ta din hand på mitt hjärta så kan du känna hur det dunkar, dunkar för bara dig,
Du är den finaste och jag älskar bara dig.
Du har gett mig gåvan, du har kommit med kärlek som en ängel från åvan
När jag hör ditt namn blir jag så stolt som fick vara din flickvän.
Att du valde mig fyfan vad jag är glad, en framtid med dig är det bästa man kan ha.
Förälskad direkt när jag kände dig knappt, känt dig i snart ett halv år, och du har nästan läkt alla mina djupa sår.


Du finns i mitt hjärta, vad som än händer, en ring som bevis, nu vet du precis vad jag känner.
En del i ditt liv är det enda som jag bejär, Kommer älska dig tills gud säger dedär.
Känner du som jag ? eller står jag ensam kvar.
Du är den killen som jag letat efter, Äntligen fann jag dig efter blodiga händer.
Älskling, det är för dig jag lever, Lämna mig aldrig för då kommer jag lida,
Tro mig det kommer svida, Du och jag är så det ska va.


Kevin du är bäst.
Trodde detta var en fantasi, men det var verkligen vi,
Du är så vacker när du ler, vill att tiden ska stanna, så att jag kan kolla på dig mer.
Minns när jag såg dig första gången, Förtränger dig i bild, ditt namn som jag nämner i alla sånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0