Moppeolycka(Y)

Moppeolycka

Jag är bäst på att köra det bevisades igår för då hände en mopedolycka vid 17.10.
det hände typ vid kupén och allting var helt vitt och hela styret bara vek sig.
de bara frågade hur jag mådde och det enda jag svarade var: det är lugnt.
aha så vi fick åka abulans till sjukhuset, sen kollade de på hela kroppen och sen tvättade de såren.
så vi låg väl på sjukhuset i max två timmar, sen har jag sovit hemma hos emma i natt,
det står faktiskt till och med i ystad allehanda(Y) haha men de skrev att det hänt i rydsgård, fan va jag e bäst och förlåt än en gång emma, <33
jag klarade mig ganska lindrikt ett äckligt stort såt på knät, ett jack i benet, skrap sår på andra knät, skrapsår längst ner på benet, blåmärken över benen, skrapsår på armbågen och sen tvp skrapsår på andra armen och sen är det lugnt (yy'
det var en stor brandbil, två små, två ambulanser och en polisbil:P
sen hämtade jag moppen på polisstationen idag och man behövde nt ens gasa för att moppen skulle köra iväg så den är på service nu, man var även lite skakig när man skulle köra hem men det är lugnt

det är sånt som händer:P
sen satt jag och grät på sjukhuset och pussades emmas hand och sa förlåt tiotusentals gånger:P

Älskar dig bästis!<333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0