Låt till Mikaela Svanberg. <3

Till Mikaela Svanberg från Valdet Brahimi

Ref:
Finns bara en, De du jag svär//
Inga problem, går ner på knä//
Vill ha dig nu, vill ha dig sen//
Och om du älskar mig, älskar jag dig me//

 

Vers:
Jag ber om din hand jag vill ha dig föralltid//
Skiter i allting du kan få ta all tid//
Ta de lugnt, du behöver inte stressa//
Le mot mig och jag ser en prinsessa//

För jag vill ha dig nu, har aldrig känt förut//
En känsla som får hela kroppen att bli mjuk//
Det blir kärlekens tur den får visa min väg//
För din skull baby går jag ner på knä//

Dina ögon, dom skiner som solen//
Och ditt leende är vackrast på jorden//
De här e inget spel, min kärlek till dig//
Jag gör allt du vill ba för du ska älska mig//

En riktig drömtjej jag svär jag e kär//
Du är min baby du kan glömma ett farväl//
Utan dig vid min sida är jag inte hel//
Jag vill ha dig nu kan inte vänta mer//

När jag tittar i din blick ser jag sanning och trohet//
Vill ta det steget jag måste ba hitta modet//
Jag vet att jag har de, för dig har jag allt//
Tänker på dig hela tiden tänker på dig överallt//

Jag har väntat för länge, vill ha dig nu//
Jag e besatt av dig och de känns riktigt sjukt//
Jag vill ha dig nu och inte senare//
För du är den bästa och jag menar de//

Ref :

Finns bara en, De du jag svär//
Inga problem, går ner på knä//
Vill ha dig nu, vill ha dig sen//
Och om du älskar mig, älskar jag dig me//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0